perjantai 21. kesäkuuta 2019

MÄ OON NIIN LOMALLA!

Ensimmäinen loma vuoteen! Jee.
Pääsin siis vuosi sitten töihin ja kerkesin tienaamaan ensimmäisen lomani. Kyllä sitä odotin ja laskin tunteja loman alkamiseen. Minulla on siis nyt kolme viikkoa lomaa, joista kaksi alkaa olla takanapäin.
Loma on ollut ihana ja rentouttava, jos ei lasketa mukaan kahta hammaslääkärin päivystyskäyntiä, yhtä lääkärissä käyntiä ja yhtä sairaalan päivystyskäyntiä. Onneksi ei kumminkaan mitään vakavaa ole.

Oli niin lämmintä istua laivan kannella
ja nauttia.


Olimme ukon kanssa heti loman aluksi Tallinnan risteilyllä. Kyllä oli ihana syödä hyvin, shoppailla ja vaan rentoutua. Kelikin oli mitä mainioin, eli melkein tyyntä koko reissun.

Kotona ollessa olenkin sitten puuhaillut jotain pientä. Kävin pesemässä äitini ikkunat. Käynyt viettämässä laatuaikaa tyttären kanssa museossa ja ollaan vaan oltu. Ukko menee töihin jo ensi viikolla, joten olen suunnitellut makuuhuonerempan ensi viikolle. Katotaas miten käy.

Dracula näyttelyssä tyttären  kanssa.

Draculaleivos nautittuna....
.... kosken vieressä terassilla.
Ruohikkokin pitäisi leikata.....
...... mutta eiköhän sen kerkiä myöhemminkin.
Nyt vaan nautitaan.

Onneksi tosiaan on vielä viikko lomaa ja yksi viikko jemmassakin loppukesään. Silloinkin on jotain kivaa tiedossa.


Tulihan se ruohokin leikattua....

Oikein hyvää juhannusta ja nauttikaa ja rentoutukaa!

2 kommenttia:

  1. Hyvää lomaa sulle! 😍 Mulla olis vielä viikko töitä ja sitten loma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sitä samaa sullekin. Sulla se ihanuus on vielä edessä.

      Poista