tiistai 25. elokuuta 2015

HULLUNA FIXIIN

Vuosi sitten innostuin tekemään edullisen keittiöremontin ja laitoin d-c-fix kalvoa keittiön kaappien oviin. Tunkkainen pyökin väri sai lähteä ja uusi raikas vaalea keittiö mielyttää edelleen silmää.
Olen ollut tuunaukseen todella tyytyväinen, niin tulokseen kuin kestävyyteenkin.
Siitä innostuneena laitoimme myös vanhan tv-tason uusiksi.

Poika muutti puolitoista vuotta sitten omilleen ja olen jo pitkään miettinyt hänen huoneensa uudistamista. Olen haalinut sinne "uusia" huonekaluja pikkuhiljaa. Huoneesta on tarkoitus tulla minulle ompeluhuone, joka toimii myös vierashuoneena. Haluan tehdä kaiken halvalla, joten Torista ostin todella siistin vuodesohvan ja ihanan työtuolin, joka sopii tunnelmaan ja väreihin.

Pelastin myös perhetutuilta pienen kaapin, jossa on kaappi alla ja lasivitriini yllä. (oli menossa kaatopaikalle) Väri oli kumminkin kamala pyökki, joten eikun fixi kauppaan.

Pyökki ei vaan enää sytytä.

En halunnut ihan kokonaan vaaleata, joten hyllytasot päätin laittaa tummemmasta puufixistä.

Ovet irroitettu ja työssä päästy
hyvin vauhtiin.


Luonnossa tämä on vähän tummempi.

Työpäivä siinä meni kaikkinensa ja kolme rullaa vaaleata ja yksi rulla tummaa fixiä (45cm x 2m).

Loppusuoralla.

Eriväriset työtasot antavat luonnetta.


Työssä oli haasteensa, kun en irroittanut kaapista muuta kuin ovet. Olen kumminkin tosi tyytyväinen lopputulokseen ja vaivannäköön. Vähällä rahalla sai taas uutta, joka istuu huoneeseen kuin nenä päähän, kunhan vaan saan muun sisustuksen tehtyä loppuun.

Kyllä kannatti!

1 kommentti:

  1. Tulipa hyvän näköinen! Oikeassa oot, noi tummat hyllyt tekevät kyllä näköä! Taitaa olla sitä samaa väriä, kuin meidän keltsun ovi.
    Meillä on kans "fiksailtu", Beibe laitto mun tietsikka pöydän. Laitan blogiin, kunhan ehdin.

    VastaaPoista